Rask tilgang

Forespørsel om fjerning

Jeg vil at Somfy sletter min profil og alle mine tilhørende personopplysninger.

I henhold til gjeldende regler, vil jeg at min profil og alle personopplysninger om meg som står i datafilene og håndbøkene til SOMFY, slettes.

Slettingen av mine personopplysninger skal være endelig.

Jeg forstår at min forespørsel vil få følgende konsekvenser: 

  • jeg vil ikke kunne bruke mine produkter og tjenester og de vil avinstalleres, inkludert mine profesjonelle sikkerhetstjenester (fjernovervåking, assistanse, videoopptak ...)
  • jeg vil ikke kunne få tilgang til mine ulike anlegg fra min applikasjon
  • jeg vil ikke få varselmeldinger
  • mine videoopptak vil destrueres
  • det vil bli umulig å finne igjen mine opplysninger på et senere tidspunkt
  • jeg vil ikke kunne få tilgang til noen av mine applikasjoner fra SOMFY (Somfy Protect, Tahoma, Thermostat, Somfy Keys, e-butikk ...)

Det anbefales at jeg ikke ber om å slette min profil hos Somfy hvis:

  • jeg har bestilt produkter fra SOMFY som ennå ikke er levert. Slettingen vil ikke føre til at den løpende bestillingen oppheves, men kan føre til tekniske problemer.
  • jeg vil fortsette å bruke produkter eller tjenester fra SOMFY

Dessuten er det ikke mulig å slette profilen hvis SOMFY etter loven er forpliktet til å lagre mine opplysninger.

Hvis jeg ikke lenger vil motta informasjon på e-post, sender jeg min forespørsel her

Hvis min forespørsel om sletting kun gjelder enkelte av mine personopplysninger, beskriver jeg dette nærmere her